Tipy na vianočné darčeky + diy

AHOJ :) 
Vítam vás pri dnešnom príspevku v ktorom vám poradím aké darčeky vybrať pre svojich blízkych a kamarátov . Na začiatok by som chcela upozorniť aby si tento príspevok nepozerali ľudia , ktorý vedia , že odo mňa dostávajú darček lebo prídu o prekvapenie . 
Pre kamarátku , sestru , maminu a starkú je super vybrať niečo z dekoratívnej alebo pečujúcej kozmetiky . Vianočným setom , ktorý je krásne zabalený nič nepokazíte . Mne sa tento rok veľmi páči vianočná limitovaná edícia od Yves Rocher kde sú nádherné vianočné vône . Na produkty spravím aj samostatnú recenziu čiže kto váha nech si pričuchne alebo nech si prečíta recenzie . 
Čo sa týka SPA kozmetiky  tam určite siahnite po zaručenej kvalite ktorou je Sanctuary SPA . Recenzovala som od nich už nejaké tie produkty a zatiaľ som bola veľmi milo prekvapená čo dokáže spraviť táto kozmetika s mojím telom a mysľou . Tento rok u nich na stránke VH Cosmetics nájdete veľa vianočných setov . 
Pre starkú : 
Pre starkú som vymyslela veľmi pohodlný darček . Jedná sa o teplé papučky , ktoré som kúpila v Pepcu do ktorých dám ponožky s vianočným vzorom ( Pepco ) a sprchový gél , ktorý má veľmi rada a je z DM-ky . 
Maminke : 
Pre vašu maminku je super vyrobiť niečo podobné ako som vyrobila ja . Kúpte si nádobu a dajte do nej rôzne veci , ktoré k sebe ladia farebne , vôňou a  viete , že sa vašej mamine budú páčiť . Ja som mala nádobu z Pepca do ktorej som dala nádherné vreckovky z Tiger-u , Balea krém na ruky do auta ( DM ) , malinovú šumivú bombu do kúpeľa ( DM ) , Balea maska pre staršiu pleť a pre problematickú pleť ( DM ) , Quatro tieňov od Miss Sporty a žuvačky . Navrch som napsala ,, Mommy survival kit ´´ a darček som zabalila . 
Pre chlapcov , ocov a pod. : 
Pre mužov sa darčeky vyberajú veľmi ťažko . Pokiaľ nechcete kupovať obyčajný set dezodorantu a sprchového gélu z drogérie skúste spraviť vlastný . Ja som kúpia krém Nivea Men ( DM ) a USB port do PC z Pepca . Niečo takto určite poteší a zároveň to je aj originálnejšie než set z drogérie . 
Pre Harry Potter fanúšika : 
Ja som svojej kamarátke k meninám kúpila biele tričko ( oversize z Terranovy ) a snažila som sa naň vyšiť relikvie smrti z Harryho Pottera . Je to originálne práve tým , že to spravíte vy sami a je to darček priam od srdca aj keď to možno nebude tip-top ( nikdy som nevravela , že viem vyšívať 😀) .
Na prírodný papier , ktorý sa mi tento rok veľmi páči som pomocou silikónových pečiatok otlačila tieto krásne bábiky . Pečiatky mám z eshopu materiál pre tvorilky  a odkaz nájdete dole . 
Darček pre maniaka na mobily : 
Super darček pre niekoho , kto si dáva záležať na svojom mobile je kryt na mobil , ktorý mu zaručene rozsvieti očami šťastím . Mne došli kryty z IPshopu kde nájdete kryty na rôzne mobily a aj príslušenstvo ( viac dole ) . 
Ja som ešte aj vyrábala mydielka . Z mydlovej hmoty som vytvorila farebné , voňavé a trblietavé mydielka tak , že som ju roztopila a ingrediencie som jednoducho pridala :) . Je to veľmi jednoduché a určite to každého poteší . 
To je z dnešného príspevku všetko . Nezabudnite pravidelne pozerať môj blog pretože sem budem pridávať recenzie na rôzne produkty a o pár produktov budete môcť vyhrať v súťažiach   .  Nejaké nápady nájdete aj na mojom instagrame . 
-Odkazy-
Yves Rocher  prírodná kozmetika : 
Sanctuary SPA recenzia : 
Kryty mám z IPShop : 
Krásne pomôcky a materiál na tvorenie nájdete na : 

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky