Happy days : Slávnostná večera s Yves Rocher

AHOJ 
Vítam vás pri dnešnom príspevku . Dnešný príspevok bude o stretnutí blogeriek s Yves Rocher na slávnostnej predvianočnej večeri na ktorú som bola aj ja pozvaná .

Na začiatok menšie video na  ochutnávku : 

Večera bola v reštaurácií Korzo , ktorá sršala vianočnou energiou a prostredie bolo veľmi príjemné , určite sa tam ešte niekedy zastavím . Prišla som ako prvá pretože som sa bála , že budem meškať . Hneď ma privítalo zastúpenie značky Yves Rocher a ja som si mohla vybrať miesto . Postupne prichádzali ostatné blogerky . Rozprávali sme sa , jedli naozaj dobré jedlo a nakoniec nás čakala prezentácia nového produktu Elixir Jeunesse . Dostali sme balíček s ich vianočnou edíciou a mohli sme si vybrať aj iné produkty z ich rád . 
Prvá sa servírovala polievka , ktorá bola tekvicová a obsahovala maliny . 
Hlavné jedlo bolo kuracie mäso a cuketové placky . Mäso nemám veľmi v láske ale toto bolo tak dobre pripravené , že som zjedla všetko .
Dezert v podobe čokoládového bezlepkového koláča bola najlepšia voľba . Som vám spravila chute , čo ? 
S babami som si veľmi dobre pokecala o kozmetike , našich skúsenostiach so značkou Yves Rocher či o vianočných darčekoch . 
Ja by som ešte chcela nakoniec poďakovať Yves Rocher za túto skvelú akciu . Vy sa určite môžete tešiť na recenzie . V najbližšej dobe bude recenzia limitovanej vianočnej edície potom by som rada zrecenzovala sérum ( vyzerá to na objav roka ) a ostatné . 
-odkazy-
Yves Rocher : 
Moja nová FB stránka : 

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky