Sviečky Village candle - boheme,sk

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnom príspevku . Dnes vám zrecenzujem dve sviečky , ktoré mi poslal eshop boheme.sk . Na tomto eshope nájdete okrem bio kozmetiky aj sviečky a to napríklad Village candle . Ja osobne som mala sviečku Yankee candle a preto som bola zvedavá aké budú tieto . 
 Village candle - fresh strawberries 330 ml
Táto sviečka mi pripomína vôňu jahôd posypaných cukrom . Je to celkom sladká vôňa , ktorá je občas svieža a niekedy naozaj dosť sladká . Nemôžem sa sťažovať . Je to veľmi pekná vôňa skôr na letné mesiace . Mala by vydržať 45-55 hodín . Jej obsah je 330 ml a má dva knôty . To pri sviečkach vždy oceňujem lebo sa potom dobre rozpúšťajú pekne do jazierka . Mne stačí mať ju zapálenú jednu hodinu a potom ju zahasím . Izba vonia celý deň . Páči sa mi aj sklenená dóza vďaka ktorej je táto sviečka skvelou dekoráciou . Za mňa 10 z 10 .   
Village candle - balsam fir 480 ml
Túto sviečku si vždy rada zapálim počas upršaného dňa . Mne totiž pripomína vôňu lesa po daždi . Na prvé pričuchnutie je to až príliš svieža vôňa taká na záchod :) Ale po zapálení je naozaj krásna a príjemná . Vhodná na relaxáciu alebo večer pri dobrom filme .  Jej doba horenia je 85 - 105 hodín . Mne bohato stačí zasa jedna hodina denne . Má opäť dva knôty a roztápa sa do jazierka . Väčšinou sa roztopí do tej hodinky . Myslím , že pokiaľ vás bolí hlava z vanilky tak toto nebude nič pre vás . Mna z nej hlava nebolí ale napríklad moju maminu áno . Každopádne určite 10 z 10 . 

Musím uznať , že tieto sviečky sú naozaj super a do budúcna mám už na wishliste aj iné vône :) Dokopy si zaslúžili 20 bodov z 20 . Nezabudnite mi napísať či ste tieto sviečky už mali . Prezrite si aj odkazy na produkty , ktoré budú dole a spring diy . 

-Odkazy- 
Eshop : 
Fresh strawberries ( 11,42 eur ) : 
Balsam Fir ( 14,95 eur ) : 
Spring Diy :

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky