Spring essentials from Choies

AHOJ :) 
Vítam vás pri dnešnom príspevku a dnes to bude niečo čo je na mojom blogu nezvyčajné . Pôjde totiž  typy čo si kúpiť na stránke http://www.choies.com/ .  Vyberala som podľa toho čo sa mne páčilo a určite tu nie je všetko :) Je toho oveľa viac . Ale poďme na to ! 


Blue Cut Out Ripped Skinny Jeans

Tieto rifle alebo typ riflí je momentálne veľmi IN . Mne sa taktiež veľmi páčia a hneď by som si ich zobrala :) Veľkosti majú od 25 po 31 . Na stránke je potom aj podrobne rozpísané všetky parametre a pod. Sú hight waist čo mám veľmi rada . A cena je $26.90  . 
Sú naozaj krásne však ? 

Link : 








White Geometry Print Loose Kimono

Toto kimono bude vyzerať vždy úžasne . Má na sebe geometrické tvary vo farbách - žltá , ružová , čierna a biela . Pokiaľ obľubujete boho-style tak toto je niečo pre vás :) Na výber máte z veľkosti S,M,L . Nezabudnite si ale pozrieť tabuľku veľkostí ! Kimoná mám rada lebo sú vzdušné a vyzerajú nádherne na každej postave . Cena je $9.99 .

Link : 







Red Halter Lace Panel Cut Out Crop Top

Tento crop top sa mi zapáčil kvôli farbe . J to krásna bordová ,ktorá je tento rok veľmi trendy . Je zaujímavý aj tým , že je až ku krku . Každý si na vás všimne aj tie detaily :) Myslím si , že toto je naozaj pekný kúsok do šatníka . Pokiaľ vás zaujímavú veľkosti tak máte na výber z S,M,L,XL . A cena je $10.99 .

Link:







White Daisy Choker Necklace

Ako viete tak ja mám náhrdelníky veľmi rada a preto vám ukazujem aj tento . Pokiaľ ste čítali knihy od Johna Greena tak vám toto niečo pripomína . Tento chocker nie je obyčajný a to sa mi na ňom páči . Vzadu má kovové zapínanie a je One size . Koho by zaujímala cena tak to je $6.99 . 

Link : 







To je všetko z dnešného príspevku . Určite sa pozrite na choies :) Je to krásny eshop plný pekných vecí od ponožiek cez tričká až po dekorácie do domu atď . 
Vaša Lucy

Komentáre

Obľúbené príspevky