Spring DIY - 5 dekorácií , špeciálne pre milovníkov sviečok

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnom príspevku . Momentálne je vonku , no nie bohvieako . Buď prší , je pekne alebo div , že nezačína snežiť . Ja som sa rozhodla si tú jar privolať práve týmito dekoráciami . Dnes na svoje okrem iného prídu aj milovníci sviečok :) 

Nástenná dekorácia 
Na stene kde mám svoj makeup kútik som doteraz mala obraz Marilyn Monroe ale potrebovala som už zmenu . Preto som sa rozhodla spraviť si túto dekoráciu , ktorú nájdete v každom videu na YouTube . Neviem ako opísať postup ako som to vytvorila , preto som vám vytvorila krátke video kde je aspoň čiastočný postup . 

Stojan na veľkú sviečku 
Prvou dekoráciu so sviečkou je táto . Budete len potrebovať nejaký košík , ozdobné kamienky , sviečku . Je to naozaj jednoduché . Stačí kamienky nasypať do košíka a položiť sviečku . Mne osobne sa to naozaj veľmi páči . Je to síce jednoduché ale v jednoduchosti je krása . A info pre tých , ktorý majú radi vôňu lesa po daždi tak naozaj odporúčam túto sviečku , Viac sa však dozviete v recenzii . 

Ozelente si izbu 
Zeleň v izbe vám určite dodá veľa energie a vaša izba tak trochu ožije . Ja som si kúpila v Ikei tento kaktus pretože ostatné rastliny mi často neprežijú :) Už len pekný kvetináč a tá najjednoduchšia vec vám dodá do izby pekný kus života . 

Srdiečko v srdiečku 
Zas a raz sviečka a jedno jednoduché diy . Budete potrebovať nejakú sviečku - najlepšie červenej farby , podnos a nejakú menšiu dekoráciu . Dekoráciu si dajte na noční stolík a máte hotovú peknú dekoráciu , ktorá vám zútulní izbičku . 

Písmeno s kvetmi 
Kto sleduje americké blogerky tak si určite všimol , že často majú za sebou písmeno , ktoré znázorňuje ich meno . Ja som si podobné vytvorila a pridala som ešte aj umelé kvety . Snažte sa kúpiť kvety , ktoré budú vyzerať čo najreálnejšie . Znova pridávam aj video . 

To sú všetky dekorácie , ktoré som si vyrobila . Nie je to nič extra ale myslím si , že toto zvládne naozaj každý a väčšinu vecí máte doma . Do komentáru mi môžte napísať či som vás inšpirovala a či by ste chceli viac diy na mojom blogu . 

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky