Recenzia kozmetiky Oriflame 5/2016 - téma : Perzské princezné

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnej recenzií produktov značky Oriflame . Už ste mohli na mojom blogu zaznamenať jedno exotickejšie líčenie a dnes vám poviem niečo viac o daných produktoch . 

 Giordani Gold - eye shadow ( crystal taupe )
Začnem od dekoratívnej kozmetiky . Mám tu tieto krásne krémové tiene , ktoré mám veľmi rada . Je pravda , že občas mám mastné viečka ale môžem povedať , že aj tak mi tento tieň drží . Obal na mňa pôsobí naozaj luxusne ale to je pri Giordani Gold rarita . Čo sa týka obsahu tak v ňom nájdeme zaujímavý tieň . Farbu by som opísala ako fialovú s podtónom striebornej a hnedej a  obsahuje trochu trblietky . Páči sa mi aj konzistencia , ktorá je príjemne našľahaná a krémová . Akurát som zistila , že aj pekne vonia ako  oriešková čokoláda :) Za mňa je to jeden veľmi pekný tieň a dám mu 10 z 10 . 

Giordani gold - eyebrow gel ( brown ) 
Už nejaký ten čas obkukujem tento gél na obočie . Avšak bála som sa si ho kúpiť lebo som zvyknutá na môj starý z drogérie . Tak som si  povedala , že keď mám možnosť niečo skúsiť tak to bude toto .  A som milo prekvapená . Vybrala som si tmavší odtieň , ktorý má krásny šedý podtón . A výdrž je fantastická . Naozaj dole ide veľmi ťažko ale tým lepšie nie ? Obal je tak isto krásny a elegantný . Za čo mu ale musím strhnúť dva body  je aplikátor . Áno , áno tieto špirály mám rada ale v menšom . Keby bol aplikátor menší tak si tento produkt kupujem častejšie . Musím ale  obal a farbu . Pokúsim sa naučiť pracovať s aplikátorom ale zatiaľ to je 8 bodov z 10 . 

Remington for Oriflame - zastrihávač 
Táto vychytávka je niečo pre mňa . Ja to volám zastrihávač a je to vlastne strojček na zastrihnutie obočia . V balení máte okrem strojčeka aj takú pômocku aby ste si obočie vyčesali , baterku a štetec .Práca s tým je naozaj jednoduchá . Obočie si môžte skrátiť pokiaľ ho máte dlhé alebo vlastne vytrhnúť chĺpky medzi obočím atď . Za mňa je to super vecička a je to lepšie než pinzeta . Čiže 10 z 10 .  


Elegantný náhrdelník 
A ako posledné som si vybrala tento krásny náhrdelník . Povedala by som , že áno , je elegantný ale dá sa nosiť aj bežne do mesta . Retiazka je zlatá čo sa dobre kombinuje a samotný náhrdelník je krémovej farby so zlatými a modrými detailami . Nosím ho veľmi rada a čoskoro ho určite uvidíte v nejakom outfite . Nie je ťažký a ani príliš veľký . Taký akurát . Za mňa rozhodne 10  z 10 . 

To sú dnes všetky produkty . Nabudúce by som chcela vybrať niečo pre vás do súťaže .  S týmito produktami som naozaj spokojná o čom svedčí aj výsledok 38 bodov z 40 . Nezabudnite si nižšie pozrieť produkty konkrétne na webe Oriflame .

-Odkazy-
Oriflame : 
http://sk.oriflame.com/
Líčenie s produktami : 
http://theunimyworld.blogspot.sk/2016/03/licenia-ako-perzska-princezna.html
GG krémový tieň ( 8,99 eur ) :
http://sk.oriflame.com/products/product?code=30992
GG brow gel ( 5,99 eur ) :
http://sk.oriflame.com/products/product?code=31430
,, zastrihávač ´´ ( 17,99 eur ) :
http://sk.oriflame.com/products/product?code=27799
Náhrdelník - časom pridám link 

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky