Oriflame Giveaway : od 21.4 - do 5.5

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnom špeciálnom príspevku . Od dnes ( 21.4 ) až do 5.5 sa môžte zapojiť do súťaže o úžasné balíčky . Chcela by som poďakovať Oriflame , že som mohla pre vás zorganizovať túto súťaž . A čo môžte vyhrať ? 
Môžte vyhrať jeden balíček . Tu vidíte všetky tri balíčky . Teda výhercovia budú traja  :) Vyberať budem podľa splnených podmienok ( tie sa dozviete neskôr ) . Pokiaľ ste splnili dané podmienky ku balíčku ste zaradená do súťaže . O dva týždne ( 5.5 ) bude tu na blogu vyhlásenie súťaže . Na videu budete mať zaznamenané kto vyhral , ktorý balíček . Potom výhercov kontaktujem cez gmail a výhru odošlem . Ale poďme ku tým balíčkom :) 

Balíček č.1
Pokiaľ ste sa rozhodli pre prvý balíček tak v ňom nájdete nasledujúce produkty . 
Love Nature - maska na suchú pokožku 
VeryMe - krémové očné tiene ( satin almond ) 
VeryMe - rúž na pery ( violet vibe ) 

Balíček č.2
Pokiaľ ste sa rozhodli pre druhý balíček tak v ňom nájdete nasledujúce produkty . 
Love Nature - maska na zmiešanú pleť 
Oriflame - Zaujímavé náušnice 

Balíček č.3 
Pokiaľ ste sa rozhodli pre tretí balíček tak v ňom nájdete nasledujúce produkty . 
Love Nature - maska na mastnú pleť 
VeryMe - krémový oční tieň ( chestnut ) 
VeryMe - rúž ( mocha dream ) 

Ja vám budem držať palce ! Nebojte sa nič som vám neotvárala ani neskúšala . Kto by chcel vedieť viac alebo sa mu nechce hľadať nižšie budú odkazy ako na produkty tak aj na stránky . 

-Odkazy-
Oriflame Facebook ( balíček č.1 / 2- podmienka ) : 
Môj Instagram ( balíček č.2 - podmienka ) : 
Oriflame : 
Masky na tvár : 
Rúže : 
Náušnice : 
Krémové očné tiene :

Vaša Lucy

Komentáre

  1. dna.natacanievidei@gmail.com
    Balíček číslo dva ��. Všetky podmienky splnené

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balíček č.1. Môj e-mail je benovaklara@gmail.com a na Fb ma nájdeš ako Klára Beňová. Od Oriflame by som chcela skúsiť asi Ríbezľový hojivý zázrak, už len preto, že strašne cute vyzerá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balíček č.1. Môj email ti pošlem na gmail a chcela by som skúsiť nejaké rúže . Napadlo ma , že by si mohla spraviť recenziu čisto na rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky