Nákupy za Marec - v polovici Apríla ?

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnom príspevku . Ja viem . Je to smiešne ale nákupy za Marec vydávam v polovici Apríla . Je to tým , že ako viete nemala som veľa času atď . Každopádne na nakupovanie som mala čas :) Ešte vám chcem takto na úvod povedať , že už budúci mesiac budú nákupy štýlom ako doteraz + video ako to oblečenie vyzerá na postave . 

Začnem oblečením . Chcela som si kúpiť nejaké botasky alebo topánky len také do mesta . V Deichmane som narazila na tieto Vty , ktoré sa podobajú na Vansky . Sú tmavomodré a mám číslo 38 pričom bežne nosím 39 . Celkom zvláštne ale sú naozaj dobré a mám ich rada :) 
Potom som v sekáči - Humana ulovila tieto dve krásne sukne . Ružová je do A strihu a má gumu .  Pôvodne je z New Yorkera . Tá druhá suknička má skôr puzdrový tvar a je zaujímavá tým , že sa vpredu tak zbiera . Je akoby zo šedej teplákoviny . Už som ju mala v outfite biele tielko , táto sukňa a biele botasky ale nemám fotky - škoda . Každopádne je pôvodne z Reservedu . 

V sekáči som si kúpila ešte aj tie rifle na ľavo ( tie bledšie ) . Pôvodne sú zo Sisley . Páči sa mi ich farba a aj to , že som našla konečne rifle , ktoré mi sú dobré na dĺžku . Už si k nim musím len prikúpiť opasok aby mi nepadali :) A tie duhé rifle mám z New Yorkera . Sú zaujímavé práve tým trendom , že majú diery na kolenách . Inak to sú veľmi pekné slim nohavice , ktoré majú aj vyšší pás . 
Ďalší nákup sa konal v Pepcu kde som si pôvodne išla len pre biele tielko ( ku tej sukni ) .  Tielko som si kúpila čo som rada . Ale ja som si kúpila ešte aj pyžamko . Konečne som si kúpila také , ktoré má spodok ako šortky . Vlastne sa mi aj hodilo lebo na druhý deň sme mali prísť do školy v pyžame ( bol prvý Apríl ) Veľmi sa mi páči aj vrch pyžama na ktorom sú kvietky a je celý taký milý . 
V HqM som si kúpila z novej kolekcie takýto boho-top . Je kratší ale na postave je naozaj krásny . Majú ho v rôznych farbách a motívoch čiže máte si z čoho vybrať . V HqM som si kúpila aj jeden bordový top ale ten bol v práčke .Každopádne ho uvidíte inokedy . To mi pripomína , že Hm-ko má novú kolekciu Coachella . 
Počas rýchlej zastávky v Croppe som si kúpila toto over-size tielko s nápisom Bitchology . Tu môžte vidieť moje dve strany osobnosti . Jedna je plná kvietkov  a sukní a tá druhá je o čiernej farbe , roztrhaných rifliach a koženke :) . 
Čo sa týka doplnkov tak som si kúpila v Tedi tento organizátor na kozmetiku , ktorú používam denne . Príde mi lepšie si to kúpiť takto v obchode než cez internet kde to je drahšie a môže vám to prísť poškodené . 
V Pupe som si kúpila tento dokonalý tekutý matný rúž . Veľmi som sa toho bála , že bude ako lesk  . Som rada , že je krásne matný a po chvíli vyschne a drží kľudne aj 7 hodín . Farbu som si vybrala takú alá Kylie Jenner ale trošku do oranžova . 
Na koniec taký menší typ . Určite si kúpte túto Rexonu showe clean . Viacerí ľudia mi chvália , že čo to mám za voňavku a pod. Tento dezodorant vonia naozaj ako keby ste práve vyšli zo sprchy . Ak nikde nenájdem podobnú voňavku tak si ho asi budem kupovať za účelom voňavky :) 

To by bolo všetko za tento mesiac . Budem rada ak mi zanecháte nejaký komentár alebo postreh . A taká menšia otázka - Máte radšej sladké alebo svieže dezodoranty ? 

Vaša Lucy

Komentáre

Obľúbené príspevky