Moje vlastné tričko - tricka.sk

AHOJ :) 
Vítam vás pri dnešnej recenzií . Dnes by som vám rada zrecenzovala produkt , ktorý som si sama vytvorila . Jedná sa o tričko zo stránky tricka.sk/ . 

Začnem pekne od začiatku . Prišla som na stránku , ktorá je naozaj pekne spracovaná a prehľadná . Potom som klikla vytvor si tričko a vybrala si to , ktoré chcem ja . Následne som zvolila farbu , text a fotku v podobe obrázka mimozemšťana :) Keď mi už tričko prišlo bolo pekne zabalené . A balíček obsahoval aj zľavový kupón čo naozaj oceňujem . Ďalej obsahoval aj návod na ošetrenie potlačeného textilu . To sa vždy hodí hlavne pokiaľ nemáte skúsenosti s niečim podobným . 

A teraz k samotnému tričku . Tričko je zo 100% bavlny a je to aj cítiť . Je príjemné hebké a kvalitné . Ja som si vybrala veľkosť M . Sedí mi veľmi dobre . Jediná nevýhoda látky je tá , že sa rýchlejšie spotíte . Tričko ma inak pekný ženský strih , ktorý robí dobrú postavu :) Dievčatá bežte si poň ! 
Potlač čo sa týka nápisu je taktiež kvalitná . Po  vypratí sa s ňou nič nestalo a je krásne biela ako bola . Môžte si zvoliť vlastný text , farbu a aj typ či veľkosť písma . Tým sa stáva ten kúsok originálny . Nemusíte sa báť , že niekto bude mať to isté tričko ako vy a je len na vás čo si tam dáte . Dobré nie ? 

A nakoniec fotka alebo obrázok . Máte na výber z obrázkov , ktoré ponúkajú alebo si môžte nahrať vašu fotku či obrázok . Je to dobrý nápad na nejakú rodinnú oslavu alebo len tak ako ja pre efekt . Fotka je krásne kvalitná nie sú na nej nejaké šmuhy či iné nedostatky v podobe rozmazania či pixelov . Po vypratí taktiež drží ako má . 

Ja by som vám vytvorenie trička na tejto stránke len doporučila . Tričku dávam 10 z 10 . A keby bol maximu väčší tak dám aj viac . Naozaj som veľmi spokojná :) 

Budem rada za každý váš komentár či postreh a nezabudnite si pozrieť odkazy dole . 

-Odkazy-
Vytvor si svoje tričko : 
Eshop : 
http://tricka.sk/

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky