Me ? Sarcastic ? Never . - womanology.sk

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnej recenzií . Dnes to budú zaujímavé kúsky z jedného eshopu . Nájdete v ňom cez bižutériu až po oblečenie . Ja som si vybrala jeden náhrdelník a crop top . Viac sa dozviete nižšie . 

Me ? Sarcastic ? Never . 
Ako prvé by som vám zrecenzovala tento crop top . Najprv som sa veľmi bála , že materiál bude nič moc ako aj potlač . Myslela som si totiž , že to bude kúsok ako z čínskeho eshopu . Ale naopak ! Bola som veľmi zaskočená tým ako som sa mýlila . Tento crop top je úplne super :) Látka je veľmi príjemná síce trochu priehľadná ale nie veľmi . Čo sa mi páčilo bolo aj to , že mal na sebe normálne vysačku a koho zaujíma tak to je značka Denim State . Veľkosť som si vybrala S/M a naozaj pasuje . Potlač sa neodliepa a po vypratí nestratila farbu ani nič podobné . Na tomto tope sa mi páči aj to , že je taký obyčajný ale zároveň neobyčajný nápisom . Detail , ktorý vždy ocením sú aj ohrnuté rukávy . Čiže určite 10 z 10 . 

Náhrdelník so strapcami 
Ja náhrdelníky úplne milujem . Hlavne také neobyčajné . A viete čo mi v šperkovnici chýbalo ? Perly . Alebo nejaké korále , ktoré sa na ne podobajú . Musím pripomenúť , že sa mi začal veľmi páčiť taký boho-style . A keď sa to skombinuje môžte nájsť aj niečo takéto . Tento krásny náhrdelník som tam nemohla nechať . Náhrdelník je ideálny na jar a leto kvôli farbám strapcov . Retiazka je zlatá ( ale nie naozaj :) ... ) a celkový dojem  je veľmi príjemný . Náhrdelník nie je ťažký ale nie je ani príliš ľahký - taký akurát . Príde mi , že je naozaj kvalitný a nemusíte sa báť , že by vám retiazka očernela . Ja mu dám plný počet bodov - 10 z 10 :) 
To je z dnešného príspevku všetko :) Produkty dostali dokopy plný počet a to 20 bodov z 20 . Nezabudnite si pozrieť tento eshop a tak isto aj líčenie s náhrdelníkom . Všetko máte nižšie v odkazoch :) 

-Odkazy-
Líčenie :
Eshop : 
Crop top  ( bohužiaľ už nie je dostupný ) :
Náhrdelník ( 5 eur ) : 

Vaša Lucy 

Komentáre

Obľúbené príspevky