Happy days : prijímačky , prečo neboli príspevky ?

AHOJ :)
Vítam vás opäť po nejakom čase tu na blogu . Viem , viem . Príspevky boli posledné mesiace celkom o ničom a vlastne ani neboli .  Preto som sa rozhodla zodpovedať niektoré vaše dotazy a povedať čo sa všetko za tú dobu čo som tu nebola udialo . 

Začnem od začiatku . Prečo som nebola aktívna ??? Vysvetlenie je jednoduché . Nebol čas , chuť a nechcem sem dávať zbytočnosti . Jednoducho som sa potrebovala viac zamerať na školu a na učenie . Bolo to aj kvôli viacerým projektom do ktorých som sa zapojila a stále som ale aj blížiacimi prijímačkami . Čiže môj deň vyzeral asi tak , že som sa učila a potom išla na judo . Nie , že by som sa sťažovala ale určite ma to nebavilo :) 

A keď sme pri tých prijímačkach .... námaha nebola nadarmo . Prijali ma na strednú kde som chcela ísť čiže teraz už mám vlastne pokoj . Ako sa to vezme . Stále som zapojená do viacerých projektov , budú koncoročné testy atď . Čo vám môžem na 100 % povedať je , že do konca tohto mesiaca budú články len občas , možno nebudú . Ale potom to už bude lepšie . 

Chcem začať s novým druhom článkov . Viac sa zaoberať life-stylom než recenziami . Je to kvôli tomu , že v poslednej dobe vidíte len samé recenzia - ponúk mi chodí dosť a už to celkom nestíham .  A najlepšie je , že už je teplo . Čo mi dodáva neskutočne veľa energie a dokonca som začala s jógou :) Ale to sa dozviete ešte v inom článku . 

To je na dnes asi všetko . Budem rada za každý komentár alebo dotaz . 
Vaša Lucy

Komentáre

Obľúbené príspevky