4 life hacks you need to try !

AHOJ :)
Vítam vás pri dnešnom príspevku kde vám dám 4 tipy pre jednoduchší život . Tentoraz sa budú týkať skôr beauty časti života ale do budúcna by som rada spravila aj iné témy . Po tomto článku bude nasledovať aj recenzia dvoch produktov , ktoré som dnes použila :) 

TIP č.1 
Štetce na obočie ( kefky) sú často veľmi hrubé a nepríjemné . Preto je  dobré nevyhadzovať staré kefky a špirály . Aplikátor stačí umyť a vydezinfikovať . Týmto ste si vytvorili novú kefku na  obočie  , a okrem toho je veľmi jemná . Totiž to kefky v špirálkach musia byť mäkšie aby nepolámali mihalnice . 

TIP č.2 
Pokiaľ ste dostali rúž ale nesadne vám odtieň či je na vás veľmi lesklý dá sa to zachrániť . Napríklad tento rúž je veľmi výrazný a lesklý . Ja z neho spravím matný rúž a budem na to potrebovať len vreckovku a púder . Vreckovku si dáte na pery a potom len nanesiete púder . Akoby kúzlom si takto vyčarujete príjemne matný odtieň rúžu . 
TIP č.3 
Používajte body scrub ! Je to jeden z najjednoduchších prostriedkov na prekrvenie tela , zlepšenie pokožky a hlavne odstráni odumretú pokožku . Nehovorím o tom , že je to sranda a budete pekne voňať :)
TIP č.4 
Určite vás nebaví hľadať po šuplíkoch večer vatové tampóny . Ja ich chcem mať vždy pri sebe a hlavne vedľa posteli . Veľakrát sa mi stane , že skoro zaspím nalíčená . Lenže problém je ten , že keď ich len tak nechám položené na stole napadá na nich prach a je to také nehygienické . Preto je super zohnať si nejakú dobrú krabičku kde ich vždy budete mať . Táto od Ponio slúži aj na tuhé šampóny .
To sú odo mňa všetky tipy . Určite sem príďte v Nedeľu a pozrite si recenziu :) 

-Odkazy-
Ponio krabička :
Scrub na telo : 

Vaša Lucy

Komentáre

Obľúbené príspevky